Palete Farduri


Am tot admirat paletele voastre, multe din ele mi-au facut cu ochiul, altele le am si eu si ma bucur de ele in fiecare zi, pentru ca nu ratez nici o zi fara machiaj. Si cand ma gandesc ca pana sa va descopar pe voi fetelor (ma refer la cele pe care le urmaresc) nu foloseam nici macar fond de ten, daramite baza de ochi sau mai situ eu ce. Daca ma gandesc bine acum chiar imi pare rau ca nu m-a cuprins febra asta a machiajului mai devreme, consider ca am pierdut timp, serios, chiar am senzatia asta. A devenit cea mai mare placere a mea, sigur, in afara de a ma juca cu fata mea, dar e mica mea evadare sa zicem. Nu-i asa fetelor, si aici ma adresez celor care au copii sau chiar si celor care muncesc de dimineata pana seara, ca uneori simtim nevoia de a evada de a ne satisface placeri doar pentru noi, de a uita pentru cateva clipe de cotidian...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu