Dureri de Ochi si Shopping la DM


Sa incepem cu inceputul. De doua zile nu mi-am machiat ochisorii deloc. Pentru ca am tot avut sesiuni de 30 de minute in care stranutam intruna si ma mananca ochii, lacrimam. Stiti doamnele acelea in varsta, acre, care mereu te iau peste picior cand intrebi ceva? Ei asa este doamna farmacista de la farmacia Catena din apropierea casei mele. Si zau ca nu ma supara atata timp cat imi rezolva problemele si-mi da si sfaturi bune. M-am trantit in fata ei si i-am spus exact asa: Buna ziua! Va rog sa faceti misto de mine dar dati-mi ceva pentru mancarimea asta de la ochi, ca nu mai pot! Totul spus printre stranuturi (pentru stranut stiam ce trebuia sa iau). A fost prima oara, de cand tot merg la ea, peste un an, cand a tacut si mi-a dat pace! Mi-a recomandat Nostamine la pretul de 8 lei. A durat nitel pana sa il gaseasca, citea prospect dupa prospect. Sa va zic ceva: zau ca nu stiu daca mai exista astfel de farmacisti, atat de interesati de clienti si de starea lor. Eu nu prea mai intalnesc. Asa, acum inapoi la treaba noastra. Tot astazi (incepe sa sune ca intr-un jurnal) am fost in outlet-ul de la Otopeni. Doamne ce preturi mici fata de restul magazinelor branduite, iar apoi am fost rasfatata cu un tur in DM Unirii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu