January Favs


Buna, nu am sa incep cu intro-uri de genul "da stiu, am lipsit mult" sau lucuri de astea, pur si simplu nu am chef mereu sa scriu si nu pot sa scriu asa doar ca sa ma aflu in treaba, cand nu am dispozitie sa fac un lucru, pur si simplu nu-l fac, apoi mai este si fiica mea care trebuie sa-i acord tot timpul meu liber pentru ca am si servici, ma lupt sa mai ajung si la sala, mai e treaba prin casa si meniul zilnic si tot asa... stiti voi, cele care aveti multe de facut. Ma gandeam sa va arat favoritele lunii. Ianuarie nu este o luna pe placul tuturor, e cea mai friguroasa luna din an si multa lume uraste iarna si sincer nu inteleg de ce pentru ca mie imi place mult, sunt nascuta in ianuarie si suport mai bine frigul decat caldurile acelea infernale. Dar ma rog, fiecare cu preferintele lui, cu placerile lui, etc. Deci, luna asta am folosit pentru fata cel mai des... Demachiat delicat pentru ochi si buze de la Farmec, este al doilea flacon pe care il cumpar, mi s-a terminat lotiunea micelara de la Yves Rocher care este preferata mea si am fost nevoita sa-mi cumpar ceva repede. Este bunicel demachiantul acesta, numai ca trebuie sa insisti cu discheta ca sa curete bine tot rimelul si fardul de pe pleoapa. Cu lotiunea mea micelara nu era nevoie sa trec de prea multe ori peste ochi ca sa sterg tot. Cam asta am folosit luna trecuta. voi ce produse ati folosit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu