Obsesii


Hello! Cine mi-a mai citit vreo postare vreo data stie ca sufar grav de boala numita "rujulita" recunosc, boala nu se trateaza usor, ba dimpotriva, se pare ca cel putin in cazul meu nu exista antidot si uita asa in felul acesta de "suferinta" constanta am reusit sa adun peste 50 de rujuri si glosuri. Nu stiu cum naiba se prind de mainile mele, chestia e ca atunci cand ma gandesc sa cheltui ceva banuti primul lucru dupa care ma uit este un ruj. Si caut nuante pe care nu le am cumpar, ma bucur maxim o ora, apoi realizez ca nu am cand sa folosesc atatea rujuri, apoi urmeaza starea de nervi aferenta cumparaturilor inutile. Deci, am luat doua minunatii; una de la Beauty Factory in nuanta Salmon Pink si una de la Oriflame in nuanta Coral Trend. Sunt sigura ca deja cunoasteti gama triple core de la oriflame sau cel putin ati mai citit recenzii despre gama aceasta. Este o gama reusita pe langa celelalte de la oriflame (as zice cea mai buna gama de rujuri) nu am nici un ruj din ultima gama lansata si anume gama Studio, dar pot sa spun ca cele din gama triple core sunt hidratante, se intind bine pe buze si rezista acceptabil pe buze.

Ruj rosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu