Crema de Ochi Anew Rejuvenate Review


Ce spune prospectul? Crema regenatoare pentru noapte, formulata cu un complex exclusiv de la Avon, previne retentia fluidelor si congestionarea vaselor ce duce la formarea pungilor din jurul ochilor. Actioneaza pe timpul noptii, când pielea este foarte receptiva, pentru a reduce microleziunile la nivel celular si liniile fine. Crema de zi revitalizanta cu SPF 25 UVA/UVB, formulata cu un complex exclusiv de la Avon, împiedica oxidarea enzimelor ce creaza cearcanele. Tratamentul reduce ridurile si liniile fine. Spectrul de protectie SPF 25 îngrijeste pielea împotriva factorilor UVA/UVB, ce pot afecta pleoapele. Cele 2 tratamente au rezultate eficiente: Imediat dupa folosire zona din jurul ochilor capata luminozitate si un aspect revitalizat. Pe timpul noptii, 77% dintre femei au observat o reducere considerabila a liniilor fine. Ce spun eu? Incredibil, dar adevarat. V-am mai spus ca eu am cearcane cât China. Mi-am cumparat aceasta crema pentru ca îmi simteam pielea din jurul ochilor foarte uscata, terna, îmbatrânita. Si de la prima aplicare (am început cu crema de noapte) am vazut o îmbunatatire: zona din jurul ochilor era mai luminoasa, pielea mai hidratata si mai ferma, si cu timpul parca s-au estompat si liniile fine. Merita toti banii! O gasiti în brosura 9 la pretul de 44 lei (de la 59). Eu am cumparat-o mai demult la incredibilul pret de 12 lei. Unul din avantajele de a fi reprezentant Avon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu